miércoles, 12 de marzo de 2008

Folleu, folleu...que el món s'acaba!!

Sí amics, la cosa arriba a la seua fi, almenys així ho diuen els experts. No és un tema nou però la comunitat científica insisteix. Ni vosaltres, ni jo, ni el meu fill ho vorem però la qüestió és que des de hui, 12 de març al nostre planeta només li queden 7.590 milions d'anys... ni un més ni un menys. Bé, això si amb el canvi climàtic dels collons no acabem abans nosaltres amb la Terra.


Resumint, sembla ser que el Sol, que ara ha entrat en la seua màxima activitat, acabarà engolint la Terra. Només em faltava aquesta preocupació, saber que serà de les meues col.leccions, del meu blog... Déu meu!!! Angoixat com estic vaig a aprofitar el temps engolint-me jo unes quantes birres i eixint un poquet de marxa, que hui toca sopar-comiat de la Carol i després a vore punxar l'amic Guti. CARPE DIEM!!!!!

No hay comentarios: